czwartek, 24 października 2013

Sałatka z kurczakiem - moja ulubiona!

Sałatka z kurczakiem - moja ulubiona!

Sałatka z kurczakiem jest świetna, sprawdza się na imprezach, można ją zabrać do pracy czy szkoły albo po prostu zjeść jako lekki obiad. Pokochacie tego pikantnego kurczaka w świeżych listkach sałaty skropionej oliwą z sokiem z cytryny i miodem. To świetne połączenie smaków dlatego nie dodaję nic więcej. 


składniki: (2 porcje)

6 liści sałaty rzymskiej 
4 rzodkiewki
1/2 koła sera camembert 
1 pomidor
dymka
szczypta soli
pierś z kurczaka

marynata

sos sojowy
sok z limonki albo cytryny
pieprz cayenne
papryka słodka
sól, pieprz

dresing

łyżeczka miodu
łyżka oliwy z oliwek
łyżka soku z cytryny
Sałatka z kurczakiem - moja ulubiona!

Kurczaka myjemy, kroimy na kawałki około 3-4 cm i obtaczamy w marynacie na pół godziny. Po tym czasie wrzucamy kawałki kurczaka na  rozgrzaną patelnię i smażymy z każdej strony - nie za długo całe smażenie nie powinno trwać dłużej niż 10 min. Umyte liście sałaty rwiemy na kawałki, do miski dodajemy pokrojone rzodkiewki, pomidora i ser. Polewamy sałatę dresingiem i mieszamy. Na wierz wrzucamy usmażone kawałki kurczaka. Sałatka jest prosta i pyszna zachęcam do wypróbowania.

Sałatka z kurczakiem - moja ulubiona!





1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie sałatki! Podoba mi się pomysł na marynatę do kurczaka.

    OdpowiedzUsuń